wtorek, 20 listopada 2012

Hi! < 3

Jak wam minął dzień?


Zachciało mi się pisać o SWETRACH. Tak, kocham swetry. A szczególnie w czasie zimy.*.*
Poszukałam trochę i znalazłam całkiem fajne. Może się na jakiś skusicie?
H&M, 129,90zł. Dostępny w kolorze ciemnoniebieskim, beżowym i burgundowym.

H&M, 79,90zł.  Dostępny w kolorze wiśniowym i beżowym.

H&M, 59,90zł. Dostępny w kolorze ciemnoszarym i ciemnoniebieskim.
Więcej znajdziecie na stronie H&M.

Można je nosić praktycznie do wszystkiego. W sklepach już się roi od tych pięknych istot które niedługo będą pewnie gościć w mojej szafie.< 3
Moim zdaniem najlepsze są te "luźniejsze" dlatego takich oto mam więcej.

Kończę tą notkę o swetrach..;>

Komentujcie, hehe.

xoxo.

------------------------------------------------------------------------------------.

Wiesz kiedy jest najgorzej? Kiedy zakochujesz się w kimś "nie ze swoich sfer", kimś, przez kogo nigdy nie zostaniesz dostrzeżony i kogo nigdy nie powinieneś zauważyć. To zdecydowanie boli najbardziej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz