czwartek, 22 listopada 2012

No hej.< 3

Jak tam?
U mnie całkiem spoko. Lekcje odrobione, skończyłam się uczyć. W szkole też luzik. Jeju, chyba pierwszy raz mój dzień jest udany. Pomińmy fakt że miałam szczepionkę i boli mnie ręka.

Nie wiem o czym pisać, gosh. Ah, dziękuję za odwiedziny. Jesteście kochani. Ale komentujcie też, mhm?< 3

Hahah, byłam u fryzjera, tak mi uciął grzywkę że uhuhu. Dam wam radę; NIGDY nie chodźcie do fryzjera. Byłam niby u profesjonalistów, no bo w końcu Olivier Dachkin, a jednak jest źle ścięta.

A na wieczór polecam 4 A.M.- Alex G. . Może jej nie znacie, polecam!

----------------------------------------------------------------------------.

Kocham takie miejsca gdzie mogę być sama, przemyśleć wszystko i nie przejmować się resztą świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz